Ο κάθε μαθητής-τρια έχει και τον προσωπικό συντονιστή-σύμβουλο καθηγητή που παρακολουθεί την εξέλιξή του σφαιρικά, παρεμβαίνει καίρια σε περίπτωση που ανακύψει οποιοδήποτε πρόβλημα ή δεν υπάρχει η αναμενόμενη πρόοδος και απόδοσή του, στοχεύοντας πάντα στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ατομικά αλλά και ομαδικά.

Ο καθηγητής-μέντορας είναι αυτός που θα συνεργαστεί ο μαθητής αλλά και ο γονέας με σκοπό την ανάδειξη των κλίσεων και των δεξιοτήτων του και θα τον στρέψει μεθοδικά και συστηματικά σε μια αποτελεσματική πορεία υλοποίησης των στόχων του. Είναι αυτός που θα απευθυνθεί ο μαθητής για όποια διαρθρωτική κίνηση χρειαστεί, αλλά και ο γονέας ο οποίος πέρα από την ενημέρωση για την επίδοση και την πρόοδο του παιδιού του θα προσπαθήσει μαζί του να επιτύχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Είναι αυτός που θα τον εμψυχώσει, θα τον στηρίξει, θα τον ενθαρρύνει και θα τον κάνει να αποκτήσει υψηλό βαθμό αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης με τη συνεχή επαγρύπνηση και την επιβράβευση των προσπαθειών του.