Α. Γ΄ Λυκείου : η επιβράβευση της προσπάθειας !

Ανθρωπιστικές σπουδές – Θετικές σπουδές – Σπουδές Υγείας – Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής

►Σε όλα τα πεδία σπουδών κρίνεται απαραίτητη η καλοκαιρινή προετοιμασία για έγκαιρη και πλήρη κάλυψη της ύλης για κάθε μαθητή αλλά και για ομάδα μαθητών ανά τμήμα.

►Ακολουθείται αυστηρά ο προγραμματισμός της ύλης σε ετήσια βάση η οποία ανάλογα με το επίπεδο των γνώσεών τους, προσαρμόζεται σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις απαιτήσεις τους.

  • Η εξειδίκευση των εκπαιδευτικώνμας
  • Η φροντιστηριακά αναλυμένη ύλη των εκδόσεώνμας
  • Η στοχοπροσήλωση των μαθητών μας παράλληλα με την καθοδήγηση από τον συντονιστή καθηγητή-μέντορακαι από το διοικητικό μας προσωπικό αποτελούν την εγγύηση της επιτυχίας τους !

 

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Ανθρωπιστικές σπουδές
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
Νεοελληνική Γλώσσα-Έκθεση 3
Αρχαία Ελληνικά (γνωστό) 3
Αρχαία Ελληνικά (άγνωστο) 3
Ιστορία 3
Λατινικά 3
Σύνολο 15 ώρες

 

  • Θετικές σπουδές
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
Νεοελληνική Γλώσσα-Λογοτεχνία 3
Φυσική 4
Χημεία 4
Μαθηματικά προσανατολισμού 6
Σύνολο 17 ώρες

 

  • Σπουδές Υγείας
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
Νεοελληνική Γλώσσα 3
Φυσική 4
Χημεία 4
Βιολογία 4
Σύνολο 15 ώρες

 

  • Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
Νεοελληνική Γλώσσα 3
Μαθηματικά προσανατολισμού 6
ΑΕΠ.Π. 3
Α.Ο.Θ. 3
Σύνολο 15 ώρες

 

Επιστημονικά πεδία

 

1ο πεδίο: Νομική, Ψυχολογία, Φιλολογία, Πολιτικές Επιστήμες, Κοινωνιολογία

2ο πεδίο: Φυσικό, Χημικό, Μαθηματικό, Πολυτεχνείο, Τεχνικά επαγγέλματα

3ο πεδίο: Ιατρική, Οδοντιατρική, Φαρμακευτική, Νοσηλευτική, Μαιευτική

4ο πεδίο: Οικονομικές σχολές, Λογιστική, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πληροφο-ρική

 

 

Β. Β΄ Λυκείου: η αφετηρία της επιτυχίας

Ο μαθητής μπαίνει πλέον στην τελική ευθεία επιλογής της σταδιοδρομίας του.

►Κρίνεται απαραίτητη η καλοκαιρινή προετοιμασία για να διαπιστωθούν έγκαιρα οι ανάγκες των μαθητών ώστε να καλυφθούν με επιπλέον διδακτικές ώρες στα μαθήματα που υπάρχουν κενά.

►Με την επιλογή της κατεύθυνσης ο μαθητής δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στα μαθήματα της ομάδας προσανατολισμού.

►Ο προγραμματισμός της ύλης περιλαμβάνει και ύλη της Γ΄ Λυκείου όχι μόνο για έγκαιρη ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης αλλά και για πλήρη εμπέδωσή της με συχνές επαναλήψεις και γραπτές δοκιμασίες.

►Τα φροντιστηριακά συγγράμματά μας αποτελούν το θεμέλιο για γερές βάσεις μέσα από την άρτια οργανωμένη παρουσίαση του μαθήματος και για προσωπική μελέτη του μαθητή ο οποίος εμψυχώνεται και θέτει υψηλούς στόχους, διαπιστώνοντας ότι με το προσωπικό διάβασμα και την παράλληλη διδακτική στήριξη οι στόχοι αυτοί είναι επιτεύξιμοι.

 

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Ανθρωπιστικές σπουδές
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
Νεοελληνική Γλώσσα + Λογοτεχνία 3
Αρχαία προσανατολισμού 3
Αρχαία γνωστό Γ΄ Λυκείου 2
Ιστορία 2
Λατινικά 2
Σύνολο 12 ώρες

 

 

 

 

  • Θετικές σπουδές
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
Νεοελληνική Γλώσσα 3
Μαθηματικά προσανατολισμού 5
Φυσική προσανατολισμού 3
Χημεία 2
Σύνολο 13 ώρες

 

  • Σπουδές Υγείας
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
Νεοελληνική Γλώσσα 3
Φυσική προσανατολισμού 4
Χημεία 3
Βιολογία 2
Σύνολο 12 ώρες

 

  • Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
Νεοελληνική Γλώσσα 3
Μαθηματικά προσανατολισμού 5
Α.Ο.Θ. ?
ΑΕΠ.Π. ?
Σύνολο 11 ώρες

 

Γ.  Α΄ Λυκείου : οι βάσεις της επιτυχίας

Οι μαθητές επιζητούν να εγκλιματιστούν στις απαιτήσεις του νέου Λυκείου ώστε ν’ ανταποκριθούν με επιτυχία σ’ αυτές.

►Προβληματίζονται από την Α΄ τάξη και είναι σε φάση προεπιλογής της ομάδας προσανατολισμού που θα οριστικοποιηθεί στη Β΄ Λυκείου και σταθμίζουν ανάλογα με τις δυνατότητές τους και το βαθμό επιτυχίας τους.

►Θέτουν στόχους και αρχίζει μια πιο συστηματική προσπάθεια εμβάθυνσης και εμπλουτισμού των γνώσεών τους ανάλογα με την ομάδα προσανατολισμού που πρόκειται να επιλέξουν και θεωρούνται οι γνώσεις αυτές προ απαιτούμενες για την επιτυχία τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

►Προετοιμάζονται συστηματικότερα με συνεχή διαγωνίσματα και tests ώστε να συνειδητοποιήσουν τις κλίσεις τους αλλά και τη δυνατότητα επίτευξης του στόχου τους.

 

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
Μαθηματικά * 2,5
Γεωμετρία 1,5
Αρχαία 3
Νεοελληνική Γλώσσα – Λογοτεχνία 2
Φυσική 2
Χημεία 1
Σύνολο 12 ώρες

 

*4 ώρες για παιδιά θετικού προσανατολισμού

Για θεωρητική κατεύθυνση 4 ώρες Αρχαία και 2 ώρες Μαθηματικά

 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ: θεμέλιο γνώσης

Κυρίαρχο στοιχείο για τις γυμνασιακές τάξεις είναι να μάθει ο μαθητής ν’ αγαπά το σχολείο και να θέτει ακαδημαϊκους στόχους (π.χ. “θέλω να σπουδάσω…”, “θέλω να γίνω…”) που του δείχνουν το δρόμο που πρέπει ν’ ακολουθήσει για να μπορέσει να αποκτήσει τις θεμελιώδεις γνώσεις προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι πρώτοι “μετέωροι” στόχοι του.

►Μαθαίνει να διαβάζει σωστά και να απαντά ολοκληρωμένα στις ασκήσεις.

►Συστηματοποιεί τη μελέτη του, μαθαίνει να διαχωρίζει το ουσιώδες από το επουσιώδες, το κύριο από το δευτερεύον.

►Οργανώνει τον χρόνο του και μαθαίνει να προγραμματίζει το διάβασμά του.

►Εισπράττει τις πρώτες επιβραβεύσεις και τις συνδέει με τις πρώτες επιτυχίες στα γραπτά διαγωνίσματα, καθοριστικό στοιχείο για τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς του, επειδή αυτοχαρακτηρίζεται και κατατάσσει τον εαυτό του σε μια κλίμακα αξιολογική που συνδέεται με τη βαθμολογία του κι ως εκ τούτου έχει αντίκτυπο θετικό ή αρνητικό στην αυτοπεποίθηση και στην αυτοεκτίμησή του που τον συνοδεύει σ’ όλα τα μαθητικά του χρόνια και του επιτρέπει να βάζει “ψηλά ή μη τον πήχη” των προσδοκιών του και των στόχων του.

►Στόχος μας, λοιπόν, είναι ι\οι μαθητές μας ν’ αποκτήσουν τη φιλοσοφία του καλού μαθητή, να ενθαρρυνθούν σε κάθε τους προσπάθεια και ν’ αποκτήσουν την κατάλληλη υποδομή για να έχουν στέρεες βάσεις, όπου θα χτίσουν με υπομονή και με μεθοδικότητα το οικοδόμημα της μελλοντικής τους σταδιοδρομίας.

 

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Α΄ Γυμνασίου                                 Β΄ & Γ΄ Γυμνασίου                    

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ   ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
Μαθηματικά 2     3
Αρχαία (κείμενο) 1     1
Αρχαία (από μετάφραση) 1     1
Νεοελληνική Γλώσσα 2     2
      Φυσική – Χημεία 2